Vastgoedbeheer

Beheer van vastgoed kan veel werk opleveren. Zorgen dat alles financieel, administratief, technisch en commercieel goed verloopt is namelijk een uitdaging. Laat dat nu net onze kwaliteiten zijn, waar we ook nog eens persoonlijk contact aan toevoegen. Ben jij klaar om je vastgoed bij ons in beheer te brengen?

Wat houdt Brick Vastgoedbeheer in?

Wanneer je een woning gaat verhuren komt er veel bij kijken. Niet alleen administratief maar ook uitvoerend is het erg veel werk. Zo is het bijvoorbeeld alleen al noodzakelijk om een professionele begin- en eindinspectie van de woning te doen. Wanneer dit niet of onvolledig is gedaan, kunnen er na vertrek van de huurder problemen onstaan. Wanneer je ons inschakelt als je vastgoedbeheerder kunnen we jou hiermee volledig mee ontzorgen. Als er iets niet goed is na vertrek van de huurder zullen wij de discussie aangaan en zorgen dat de woning weer netjes wordt. Wat wij vaak zien, is dat wanneer je als verhuurder deze zaken zelf regelt. Er een emotionele band tussen jou en huurder kan ontstaan, wanneer er dan op later termijn een probleem voorkomt. Kun je als verhuurder er moeite mee hebben om zakelijk te blijven. Wij als ervaren vastgoedbeheerder hebben dat niet en zorgen er zo voor dat het pand weer naar correcte staat wordt gebracht. 

Wij hanteren standaard bij de verhuur van jouw vasgoed het 'totale beheerpakket'. Binnen dit pakket hebben wij 3 categorieën. Wat valt onder welke categorie? We leggen het je uit.

Totale beheerpakket

Financieel en administratief vastgoedbeheer

  • Innen van de huurpenningen: controle op de huurbetaling van de huurder en het doorstorten naar je rekening. Je ontvangt ook maandelijks een actueel betalingsoverzicht.
  • Bewaken van betalingen en huurachterstanden
  • Aan en afmelden bij energie leveranciers
  • Verzorgen van aanmaningen en inschakeling van gerechtsdeurwaarder indien nodig
  • Verrichten van betalingen in opdracht van de verhuurder
  • Verzorgen van huurverhogingen en bijhorende schriftelijke kennisgevingen
  • Verzorgen van correspondentie tussen huurder en verhuurder

Technisch Vastgoedbeheer

  • Verrichten van begin- en eindinspecties en inspectierapporten opstellen
  • Verrichten van periodieke en preventieve inspecties indien gewenst inclusief afhandeling
  • Uitbrengen van onderhoudsadvies
  • Offerte aanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud
  • Oversluiten van GWL, TV/internet indien nodig
  • Bij reparaties korting op onderdelen bij onze vaste leveranciers

Commercieel Vastgoedbeheer

  • Vaststellen van de huurprijs
  • Antecedentenonderzoek inkomensgegevens huurder
  • Opstellen van huurcontracten volgens de geldende ROZ-modellen
  • Toezicht houden op naleving huurovereenkomst
  • Bezichtigingen met potentiële huurders
  • Huurcommissie zaken in behandeling nemen en zo mogelijk beperken
  • Behandelen van huuropzeggingen
  • Adverteren en promoten van huurwoningen

Storingsdienst

Naast het vastgoedbeheer in Eindhoven bieden wij huurders een 24 uurs storingsdienst. Zij kunnen ons 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereiken indien er zich een probleem voordoet in de woning. Als een huurder zich bijvoorbeeld op een winterse zondagavond buitensluit, zullen wij te hulp schieten. Zo ben je als verhuurder volledig ontzorgt.

Hoe kan ik mijn woning verhuren?

Ben je benieuwd naar de voordelen, redenen en de werkwijze van het verhuren van je woning? Lees dan alle informatie op de volgende pagina.

Hoe werkt het verhuren van mijn woning?

Heb je nog vragen?

Mis je bepaalde informatie over ons totale vastgoedbeheer of is er iets niet helemaal duidelijk? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen! Wij helpen je graag op weg om jouw vastgoed in goede handen te brengen.

Bel naar ons kantoor - info@brickvastgoed.nl

Vastgoedbeheer